Puan vermedi·232 syf.····Okunma: 29 Temmuz 2018 15:34 Türk edebiyatının eski olan o güzel dili. Okurken beni eski zamanlara götürdü diyebilirim. Karaosmanoglunun akıcı dili ve güzel betimlemeleri ile beni alıp tanzimat dönemin de yaşattı resmen. Kiralık konak okurken düşündürdü batılılaşma adı altın da ne kadar yozlaştığımızı farkettim. Kesinlikle okunmalı.