10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
Fobi yi okuduktan sonra bu kitabı okumaya karar verdim. Kitab beni derinden etkiledi etkisinden çıkamıyorum... Açıkçasi çok geriliceğimi sanıyordum ama o kadaf gerilecek bir şey olmadıgını daha çok heyecen ve merak duygusunu öne sürdüğünü okudukça anlasıldi zaten kitabın diğer kitablardan farklı olan tarafı psikoloji yönünden gitmesiydi. Aslında belki sizin anlamadiğinız ama kendimce bazı mesajlar verdiğini hissettim örneğin çocuklukta yaşadığımız travma anlarımızin hiçbir zaman için unutulmayacağı ve her zaman için unutmak istesekde beynimiz bir köşesinde kalacağını açıkça anlamış olduk. Ayrıca hayatta her zaman için kötü insanların yanımızda bulunacağını göz ardı etmemeliyiz. Ellen in amcası her ne kadar saf bir insan olsada yanındaki kötü fikirli arkadaşı yüzünden yanlış seyler öğrenmıştir. Bunları geçiyorum kitabda merak ettiğim şeyler var ya da açık kapı yerler mesela ellenın babasına ne oldu yaşamına hiç sorun yokmuş gibi devam etmeye mi çalışdı ? Veya ormanda gördüğü çiçek elbiseli kız kim ile bağdaşıyor? Bunun dışında birkaç soru daha var daha çok uzatmak istemiyorum. Kitabı arkadaşlarima öneririm ama piskolojik olarak hassas insanlarin okumamasinı arz eder wulf dorn un zekasına bir kez daha hayran bir şekilde yazımı sonlandırıyorum. İç ses: "Kara adam kara adam kara adam" " kara adam geldiğinde beni kurtarır mısin?" "Ben korkak değilim" "Cesurum" "Batman üstlü kara adam her yerde olabilir....."
PsikiyatristWulf Dorn · Pegasus Yayınları · 201611,5bin okunma
·
103 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.