Dizisini izlemeyen biri olarak kitabı okurken hayıflandım.Eğlenceli ve bütün karakterler gerçekten çok komik.Özellikle Baba İskender karakterine bayıldım.Edebi bir eser değil elbette ki kafa dağıtmak için güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum.Selçuk Aydemir’in önsözü okuyunca bile bu adamların kafası cidden farklı çalışıyor dedim.