·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Temmuz 2018 12:00 Kitap gayet güzel ve akıcıydı tek nefeste okunabilecek kitaptı ve gerçektende yazarımız dediğim gibi iyi ki bu kitabı okumuşum diyip kendi hayatımızdan ders çıkarabilinecek bir kitap inşallah bunun gibi daha çok eseri kalem alması dileğiyle...