Kitabın yazılmış olduğu tarihi baz alarak okumanız gereken bir kitap. Sürükleyici olduğunu söyleyemem, fazla detay, az aksiyon içeren bir hikaye. Kitabı okurken kimin kim olduğunu karıştırabiliyorsunuz, bu yüzden en başta yer alan kişiler listesi size büyük bir kolaylık sağlıyor. Daha gizemli ve romantik bir hikaye bekliyordum ama yer yer sıkıldığımı söylemeliyim. Fakat eserin nostaljik havası sizi okumanız için motive ediyor. Yazılmış olduğu dönemdeki ifade biçimi ve bakış açısının ne kadar farklı olduğunu gördükçe, okumaktan keyif almaya başlıyorsunuz.