·518 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ocak 2000 00:00 Kitabın konusu çok ilginç geldi bana. Kitabı ilk okumaya başladığımda sıkıcı geldi. Yinede devam ettim. Çünkü bu tarz romanlar o zamanlar pek dikkatimi çekmiyordu. Ama bitirdim yinede. Çok güzel bir roman. Final çok etkileyici. Yer yer sıkılsanız da bitirdiğinizde buna değecek. Bir film veya dizi olsa başarısı daha çok ortaya çıkar.