Ustaca kurgulanmış çok iyi bir gerilim romanı.Soluksuz okuyacağınız sürükleyici bir kitaptı.Eşinden yeni ayrılan Begüm’ün yeni bir hayata kızıyla başlama isteği, kızının okulunda kütüphane görevlisi olarak işe başlaması ve bağışlanan kitaplar içinde eline geçen eksik ve sırlarla dolu mektuplar sonucu mektupların sahibinin kızının arkadaşlarının dedesi olması ve bu aile hakkındaki inanılmaz sırlara şahit oluyoruz.Bir günde merakla okuduğum bir kitaptı psikolojik gerilim severlere tavsiye ederim