Saramago'dan okuduğum ilk kitap ve son olmayacak. Dili ağır değil ve rahatça okudum. zaten incecik ama içinde altı çizilesi çok hoşuma giden bir çok alıntı var. Ayrıca kitabın içindeki çizimler hoş bir hava katmış. En yakın zamanda okumanız dileğiyle, keyifli okumalar.