Bu kitabı okumadan önce bitiremem diye düşünüyordum ama kitap sardı ve bitmesini istemedim çünkü bundan başka güzel kitap yoktur diye düşünmüştüm. O kadar çok sevmiştim. Ama bir yandan bitmesini istedim çünkü sonunu merak ediyordum. Mutlu biteceği kesindi ve sonu mutlu bitenleri fazla sevmemişimdir. Ama yine de bu kitabı sevdim. Bu kitap bittikten sonra diğer kitaplarını almak için can atıyordum ama hiçbir yerde bulamadım o süre boyunca da Stefan Zweig'ın kitaplarını okudum ve güzel kitap nedir işte o zaman anladım. Keşke bu kitabın diğer kitaplarını almasaydım diyorum. Keşke tadında bıraksaydım. Başka kitaplar okuyabilmek için de bu kitapları mecbur bitirmem gerekiyor...
Neden böyle bir yazı yazdığımı bilmiyorum. Sanırım içimdekini dökmek istedim..