Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 04 Ağustos 2018 19:13 Çok tatlı bir kitaptı. Yazarın okuduğum ilk kitabı ve dilini, yazımını gerçekten doğal buldum. Karakter çok yaratıcıydı ve hayatın içinden insanlardı. Yazarın okuduğum ilk kitabı ama kesinlikle sonuncusu olmayacak.