10/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 19 Nisan 2018 15:00
Saramago bir edebiyat dehası. Sadece bu kitabı okumak bile onu Marquez ve diğerleri ile aynı lige koymak için yeterli. En iyilerden... Okuduğum en rahatsız edici distopyalardan biriydi. İğrenecek, ama okumaya devam edeceksiniz. Akıp gidecek. İnanılmaz bir kurgu. Müthiş betimlemeler. Harika sembolizmler. Saramago'nun tarzı çok zekice. Hele ki karakterlerin isimlerinin bile olmaması beni mest etti. Kimin isme ihtiyacı var ki?! Okuyalı aylar olsa da tadı kalıyor. Saramago hayran olunası. Şimdi de doğal olarak Görmek romanına başladım...
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.