Pınar Kür’den okuduğum ilk kitap Sadık Bey.Sürekli evden işe işten eve şirket hayatını anlatması beni biraz sıktı.Anılarını anlattığı yerleri daha çok beğendim.Kitabımin sonu tahmin edilebilirdi. Beni etkileyen şey ise (yeteneği olmasına rağmen) zamanında hayalini gerçekleştiremeyen Sadık Beyin ömrü boyunca sevmediği bir işte çalışıp sürekli mutsuz bir hayat sürmesi oldu.