Lisedeyken edebiyat hocamın elinde gördüm bu kitabı çok dikkatimi çekmişti o zaman ve hocamdan okumak için istemiştim kitabı. Okumaya bir başladım ve kitabın içinde kaybettim kendimi. Her bulduğum fırsatta okudum kitabı. Sonunda bitirdim ama kitap beni etkisi altına almıştı bir kere. Bilim kurgu okumaya ilk bu kitap ile başladım. Kitaba hayran kaldım okumuş olsam bile gittim bu kitabı kendime de aldım ve kütüphaneme koydum. Ara sıra açar okurum kitabı yine kaybolurum sayfalarında..