Stefan Zweig'in okumuş olduğum ve 1 saate bitirdiğim ilk kitabıdır ve bundan sonraki kitaplarını okumak için de sabırsızlanıyorum. İncelemeden sonra gidip diğer bir kitabını okuyacağım.
Kitaptan kısaca söz etmek gerekirse, R. adlı ünlü bir yazara kitabın adından da anlaşılacağı üzere mektup gelir. Mektupta yazarı 13 yaşından beri tutkuyla seven bir kadının aşkını haykırışını, acılarını, çaresizliğini ve nice duygusunu görmekteyiz. Yazarın erkek olmasına rağmen bir kadın gibi bu duyguları akıcı bir dille yansıtabilmesi ve de bizi o kadın gibi hissettirip hüzünlendirmesi gerçekten de büyük bir yetenektir. Diğer kitapları hakkında bilgim yok ancak bunun bir de erkek sürümü olmasını yani R. adındaki yazarın da düşüncelerini içeren bir öykü yazılmasını isterdim. :) Sizlere de bir an önce bu kitabı okumanızı öneririm. :)