Puan vermedi·72 syf.··Beğendi
· Franz Kafka nın hayatı bir çok şairler ve yazarlar gibi buhranlı ve zor yolculuklardan gecmiş bir yazardır. Ne kadar kendısı istemese de yazdığı romanlar, arkadaşı sayesınde bizlere ulaştığı için arkaşına mınnetlerımı sunarım.. Babaya Mektup ise Kafka nın babasına olan üzüntüleri sitemleri bulunmaktadır, aynı zamanda kendını de bu ilişkide olabıldığıne güçsüz ve haksız bulur.. Okurken onun hıssetdıklerını anlayamayız tam olarak cünkü herkesın acıları daha doğrusu duyguları yaşayış biçimimiz farklıdır olaylar aynı bıle olsa.. Ben Kafka nın babası ıle olan ilişkilerinde az cok kendimi gördüğüm için kendime cok yakın hıssetdım ve okurken duygu karmaşı yaşadım.. Zaten kendimizden bir şeyler bulduğumuz kitaplar bizlerin tek olmadığımızı göstermekdedir..