·691 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ağustos 2018 09:01 Kitabın ilk göze çarpan tarafı karakterlerin çok fazla oluşu. Fakat kitabın sonuna konmuş olan isim indeksinden kimin kim olduğunu her unuttuğunuzda faydalanabilirsiniz. Böylece benim yaptığım gibi not tutmak zorunda kalmazsınız herşeyin en başına dünyanın nasıl yaratıldığına elfler insanlar ve cücelerin doğuşuna akıl sır erdiriyoruz bu kitap sayesinde. Ortadünyada olan biten herşey hakkında taşlar yerine oturuyor. Yüzüklerin efendisinde anlatılanların öncesi ve sonrası hakkında artık fikir sahibiyim. Tolkien’in hayal gücüne sağlık. Not: hobbitlerin nerden geldiğine hiç değinilmemiş.