·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ocak 2018 20:17 Peyami Safa'yı her okuyuşumda nasıl bu kadar güzel psikolojik tahlil yapıyor ve nasıl bu kadar iyi gözlem gücü var diye şaşırıyorum. Hele bir de kadın karakterlerini bütün gerçekliğiyle verdiğinde o kadar tatmin edici bir okuma oluyor ki hemen bütün eserlerini okumak istiyorum. Yine doğu - batı ve batılılaşma, yozlaşma konusunda bir eserdi, çok çok güzel.Kendimi Mebrure'nin arkadaşı gibi görmekten alıkoyamadım.