Puan vermedi·380 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2018 00:24 İlk oluduğum Hannah kitabı, Nora’nın ailesini terk edişindeki gizemi anlamak için o kadar sayfa okuyup, Müge Anlı’daki aile dramlarını da görünce bu muydu dedirten türdendi bence. Yazar Nora yı haklı çıkartmak için bence gereksiz yere kurguyu uzatmış, haklı çıkartmak için
başarılı da olamamış, ben ikna olamadım. Hep Kristın Hannah okumak istemiştim , diğerlerini şimdilik bilmiyorum ama ilk kitap olarak yanlış seçim olduğunu düşünüyorum...