10/10
·168 syf.··
2018 48. kitabı
Özgün çizgiromanların en güzeli diyebilirim. Çok sürükleyici, çok eğlenceli. Muhteşem bir serinin ilk kitabı. Marvel ve DC çizgiromanları gibi çizimleri olağanüstü güzel, konunun işlenişi de çok başarılı. Yan karakterler, farklı dünyalar, acayip yaratıklar vs. o kadar gerçekçi işlenmiş ki hayran kalıyorsunuz. Kısacası ben bu serinin müptelası olmuş bulunmaktayım.
Saga Cilt: 1Brian K. Vaughan · Marmara Çizgi · 2014452 okunma
·
71 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.