Puan vermedi·705 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2018 01:17 Yazar ve kitap gerçekten dünyada bu kadar ünü fazlasıyla hakediyor.Bir zaman kesitinde suç işlemiş olan birinin ruhsal durumunu,yaşadığı duygu ve düşünce kargaşasını uzun uzun analizlerle ve yaşadığı dönemin Rusya sının birçok farklı yönüyle okuyucuya çok güzel anlatıyor.Kitabın kalın olması gözünüzü korkutmasın.Zevkle okunacak bir başyapıt.Farklı bir açıdan da bakarsak, kültür farkımızdan ve kitabın çeviri olmasından dolayı , kitabı okurken bir İskender Pala veya
bir İhsan Oktay Anar okuyormuş gibi hissedemessiniz . Bizim yazarlarımızdan aldığımız manevi hazzı almak zor. Herşeye rağmen okunması gereken bir kitap.Keyifli okumalar dilerim