·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ağustos 2018 01:30 Stefan Zweig'in yine kendinden ödün vermediği bir eseri daha.Bir adamın duygularını yitirmeye başladığı,içindeki isteği tekrar körükleyebilmek için kendisine zıt bir dünyada oyunlar oynadığını anlatıyor.
Kitabın sonunda ise ana karakterimiz insanları mutlu etmekle mutlu olan bir karaktere dönüşüyor.Özellikle son kısım beni çok etkiledi zaten ,umarım kitabı okursunuz çünkü gerçekten güzeldi.