·260 syf.····Okunma: 19 Ağustos 2018 11:55 Bu sefer ki çizimler gerçekten iyiydi. Çizerin en iyi çizimleriydi. Manga da güzel gibiydi. Merak ettirdi ve sonlara doğru biraz gerdi. Sonlarda saçmalasa da fena değildi. Sanki içerik pek düşünülmeden oluşturulmuş bir eser gibiydi.