1/10
·376 syf.··
2014 169. kitabı
Bu roman tam bir faciaydı benim için. Kitabı okuduğuma pişman oldum desem yeridir. Yazar, bu sıkıcı ve insanı roman okumaktan soğutan kitabı kaç yılda yazdı ki? Doğrusu çok merak ediyorum bunu. Bu kitabı zor zoruna bitirdim. İlk sayfasından, son sayfasına kadar okumak, büyük bir işkenceydi benim için. Bu roman, adeta yazılmış olmak için ve sırf ticari amaç uğruna piyasa sürülen romanlar arasında. İçinde kayda değer hiçbir şey yok. Okumayanlar bir şey kaybetmediniz siz.
Neredesin Bernadette?Maria Semple · Yabancı Yayınları · 201392 okunma
·
78 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.