Puan vermedi·168 syf.··Beğendi
· Aytmatov'un severek okuduğum ve okurken çok keyif aldığım bir kitabı. Olay örgüsü çok karışık gitmemekle beraber kitabın sonunda hiçbir beklentiyi karşılamıyor. Kitabı bitirdikten sonra keşke şöyle bir son olsaydı böyle bir son olsaydı diye düşünüyorsunuz ilk defa böyle biten bir kitap okudum başta garip gelsede sonradan hoşuma gitti çünkü istediğin sonu yaratabiliyorsun mutlu son mu kötü son mu bu tamamen senin hayal gücüne kalmış oluyor eğer sonu yarıda biten ,kitabın başında verdiklerini sonunda tamamlamayan bir kitap okumadıysanız bunu okumanızı tavsiye ederim.