·705 syf.····Okunma: 12 Eylül 2018 17:20 Biraz sıkılarak okudum açıkcası. Karakterin gel-gitleri biraz canımı sıkmıştı. Ama yine de kalın olmasına karşın 5 günde bitirdim sonunu merak ederek. Kitapta yer alan bazı düşünceler bana hiç ugun gelmedi. Özellikle Hz. Muhammed (S.A.V) e karşı bazı atıflarda bulunuyor ve bu beni çok kızdırdı. Bu yüzden kitabın değeri gözümden düştü diyebilirim ne yazık ki.