Oldpr

@Oldpr
8/10
·192 syf.··
2018 54. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 27 Ağustos 2018 12:07
Birkaç beklenen klişe şey olsa da çok güzeldi. Dramatik ve duygusaldı. Özel bir mangaydı. Her zaman hatırlanacak türde bir şeydi. Kesinlikle okunmasını öneririm. Çok farklı duygulara sürükleyebilen bir manga.
Edebiyat
Usemono Yado 3Hozumi · 小学館 · 2015115 okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.