Puan vermedi·418 syf.··Beğendi
· BİR NEVZAT BAŞKOMİSER ROMANI DAHA:)
Öncelikle Ahmet ümit'e teşekkür etmek istiyorum çünkü bize böylesine bir başkomiser ile tanıştırdıgı için.
Kitaba geçelim.Beyoglunu en güzel abisi yani nevzat beycigimiz.Tarlabaşı yani istanbulun en tehlikeli semti.Yılbaşı gecesi fırlatılan bir bıçak ile işlenen cinayet.AŞK,AKSİYON,MACERE hepsi birarada.Nevzat reyiz varsa hertürlü okunur.Aman ha ne duruyorsunuz hemen alın ve başlayın vakit nakittir...