Puan vermedi·375 syf.··Beğendi
· EMİR İLE HASAN’IN YÜREK BURKAN HİKAYESİ
Kitabın son sayfasını okurken inanın gözümden bir damla yaş geldi.Çok duygulu bir kitap tarif edilemez.Yazar çok iyi bir iş çıkarmış takdir edilmesi gerekiyor.
Açık konuşmak gerekirse insanın içinden Emir'e tekme tokat dalmak geliyor ama empati kurmak da gerek.Neyse biraz daha konuşursam spoiler vermek zorunda kalacagım :)
Sadece kapagını açın ve hikayeye kendinizi bırakın İYİ SEYİRLER