Bir Stephen King hayranı olarak yazıyorum bu satırları...
Daha önce yazardan birçok kitap okudum ve sevdim fakat Mahşer, sayfa sayısı ile benim gibi bir King hayranını bile korkuttu:) Sürekli sepetime ekleyip çıkardım ve sonunda almaya karar verdim.Kitap elime ulaştıgında ben nasıl bitirecem bunu diye düşünmelere dalmıştım çünkü daha önce hiç bu boyutta bir kitap okumamıştım.
Gelgelelim kitaba başladım ve bitirdim 10 gün gibi bir sürede.
Kitap tam bir başyapıt.Stephen King bu kitabını pek sevmese de biz Mahşerin arkasındayız her zaman :)
Kitabı bitirdikten sonra uzun bir süre boşlukta kaldım diyebilirim size.Karakterleri gözüm aradı okudugum diger kitaplarda.KİNG karakterleri okadar iyi işlemiş ki, sanki 40 yıllık doslarımı kaybetmişim gibi özledim hepsini tek tek.Bu kitap sayesin de artık yüksek sayfalı kitapları korkmadan alabiliyorum elime.Siz de bu maceraya katılmak istiyorsanız korkmayın ve okumaya başlayım zaten elinizden bırakamayacaksınız :)