Elimden bırakamadım.O kadar doluydu ki kitap, duygu yoğunluğu çok fazlaydı.Uzun bir süre Blue'yu düşünüp gözlerim dolacağı garantisini veriyorum.Amy Harmon'un Ters Yüz kitabı da aklıma bu şekilde yer etmişti.Yazarın eserleri beni hayran bıraktırıyor.Son sayfasına kadar ağladım....Mükemmeldi...