ben bu kitabın sonuna geldiğimde oturup ağladığımı hatırlıyorum kitap cidden mükemmel ve cidden (spo olabilir) bir aşk hikayesi olmasının yanı sıra sanki bir pembe dizi edası ile yazılmış sevdim mi sevdim beğendinmi deseler yani %80 i sevmişimdir
SanşiroNatsume Soseki · Maya Kitap Yayınları · 2017409 okunma