Kitapta ayrı bş hikaye ele alinmistir. İlk hikayede bir adamın eski karısına kavuşmak için verdiği mücadeleyi anlatıyor.İkincisinde vahşi bir kadının çalıştığı evde efendisine ilgi duymasından sonra işinden kovulunca intihar etmesinden üçüncüsünde ise bir fransız albayın ispanyollarla savaşta yaralanması ve daha sonra askerlerin hepsi ölünce gizlice ispanyol kıyafeti giyerek yemek dilenmesi daha sonra ise ölen fransızları almaya gelen fransız yardım ekibinin onu ispanyol sanıp vahşice öldürmesi ve tarlaya atmasından bahsediyor.Dördüncüsünde ise bir savaştan kaçan rus askerin bir balıkçı tarafından sahiplenmesi ve daha sonra ailesinin yanına gitmesine izin verilmeyince intihar etmesini anlatıyor. Sonuncusunda bir öğrencinin liseyi 21 yaşına kadar bitiremedi ve öğretmenle tartışması yüzünden morali bozulup intihar etmesini anlatıyor. KİTAP GENEL OLARAK AKICIYDI AMA NERDEYSE HEPSİNİN SONUNUN ÖLÜM OLMASI BİRAZ TUHAFTI.YINEDE OKUMANIZI TAVSIYE EDERIM