·239 syf.····Okunma: 03 Eylül 2018 20:36 Bülbülü Öldürmek adlı romanın devamı olan Tespih Ağacının Gölgesinde'yi 9 günde bitirmeyi başardım.İlk başta bu kitabı da Harper Lee mi yazdı gerçekten diye düşünmedim değil.
Çünkü ilk kitapla arasında dağlar kadar fark var.Okurken çok sıktı.
Kitabı bu kadar gömdükten sonra biraz üslup ve içeriğine değinmek istiyorum.
Bizim küçük küçük kızımız Scout artık 26 yaşında bir kadın olmuş ve gurbet ellere gidip orada yaşamaya başlamış.
Tabi büyümenin verdiği olgunlukla insanın düşünceleride değişiyor ve belli bir kalıba oturuyor.Bu kitapta da bir düşüncenin bağımsızlaşması ve evrimleşmesini görüyoruz.
Üslup ise yalın ve biraz da sıkıcı.
Yinede bir kızın yaşamına ortak olmak ve düşüncelerini paylaşmak güzeldi.