·128 syf.····Okunma: 07 Eylül 2018 21:46 Boğazımda şuan kitap gitmiyor. Daha önce nasıl okumadım neden okumadım diye soracağım kendime ama kitabı düşünmek istiyorum sadece boş soruları değil. Arkadaşlık vardı kitapta samimi içten dürüst ve son. Hiç içimi bu kadar acıtan bir kitap olmadı sanırım. Elinden bırakmak istemiyor insan ama bitince de neden bitti diye üzülüyor. Yeni kapattım kapağını açıp tekrar okuyabilirim. Yazarın olay örgüsünü işleme şekli konuşmaların doğallığı sıkmayan bir kitap. Uzun betimlemeler veya boş sayfa doldurma cümlelerinden eser yok. Dolu dolu bir hikaye ve muazzam bir hikaye. Kesinlikle vakit kaybeden okunması gereken sevilesi bir kitap. Tam içini ısıtan insanın içinden hiç çıkmayacak bir kitap.