Hiç sürükleyici bulmadım, fazlaca laf kalabalığının olduğu bir kitap, gözyaşları olarak kitap ayracının kullanılacağı bölümü son dakikaya kadar merakla bekledim. Öyle bir bölüm yok:)Diğer Jojo Moyes kitapları gibi değil, Sabine’in Thom’dan hoşlandığı bölümler gereksiz. Diğer kitapları çok kısa bir sürede bitirmişken bu kitap elime yapıştı resmen