·392 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Eylül 2018 01:29 #kitapyorumu
#Mutluluk
#ZülfüLivaneli
Yazarın 3. okuduğum kitabıydı. Huzursuzluk ve kardeşimin hikayesinden sonra şimdi de Mutluluk kitabıyla beni şaşırtmadı.
Her satırı acıyla yoğrulan hayatlara şahitlik ettim. Meryem, İrfan ve Cemal’in hayatları aslında çok tanıdık bizlere. Töre, gelenek ve görenekler, terörle mücadele, toplumsal ayrımcılık konuları başarılı bir şekilde aktarılmıştı.
Hele Meryem karakterinin Allah beni sevmiyor diye kendi kendine konuştuğu her anda ben nefes alamadım. Bir mucize olsun diye yalvararak dua ettiği anlarda bende dualarına eşlik ettim.
Okumak için geciktirilmeyecek bir kitap. Her yönüyle mükemmel duygu aktarımına sahipti.
İlerleyen zamanlarda tekrar tekrar okumak isterim. Sizlerde mutlaka okumalısınız.
Cehaletin bir an önce son bulması dileklerimle.
Kitapla kalın.