Yazar olmak zor iş. Kitap satabilmek daha zor iş. Fakat bu denklemde Kitap satabiliyorsanız yazar olup olmamanız çok önemli değil.
Nice yazarlar var ilk kitabından sonra yazarlığı bırakan. Nice yazar olduğunu sanıp yazar olmayanlar var patlamış mısır gibi her altı ayda bir kitap yazıp çıkartan.
Kitap çelişkilerle dolu. Aşık bir adamın ruh hali böyleyse zaten yandı tüm kadınlar. Kitaptan bir şeyler bekliyorsun ama yok.
Okuma alışkanlığı kazandırmaz.
Kitabı bir fuarda gördüm. Üç beş sayfa okudum ve almamaya karar verdim.
Almayın derim ben. Çok kötü.