Kitabı internette her yerde görünce almaya karar verdim. İlk sayfalarını da beğendim çok iyi başladı. Sonrasında ise sıradanlaştı ve sonu çok zor geldi. Satış başarısını takdir ediyorum yalnız edebiyattan bir haber bir kitap. Okumazsanız hiç bir şey kaybetmezsiniz. Merak uyandıran kitabın adı olmasa bu kadar satacağını düşünmüyorum.
Lise öğrencilerine daha çok hitap eden bir kitap gibi geldi bana.