Edebiyat dünyasında yer alan 4 distopyadan biri olan kitap, okuma alışkanlığı olmayan okuyucuların beğeneceği bir kitap olarak düşünmüyorum. (müsadenizle buraya bir açıklama eklemek istiyorum. okumaya yeni başlayan bir okuyucuya tavsiye edeceğim ilk kitaplardan bir değildir.) George orwell'ın 1984 bu romana göre daha başarılı ve de akıcıdır. Konular arasındaki geçişleri sizleri sıkabilir.