'Belki de yaşadığım hayat için fazla yaşlanmışmdır.' Cevre kosulları mı bizi kötüye yoğurur, yaptığımız seçimler mi, yoksa kurduğumuz ya da kendimize dahi itiraf edemediğimiz 'carpe diem' dostluklar, arkadaşlıklar,ilişkiler mi? Tabi seçimleri biz yapıyorsak -kendi irademizle-?acaba?
Hayal kırıklığı, güvendiğimiz ve inandığımız değerlerden yediğimiz kazıklar ve hayatın canını yaktığımız kişilerle tekrar karşılaştırma sürprizi. Bu kitap "distopya"dan öte.Ve bazı yerlerinde bir yüzleşme kitabı belki de..