Melisa Kesmez ‘den okuduğum ikinci öykü kitabı.Anlatımı sade bir günde okunabilecek kafa dağıtmalık bir kitap benim için. Bazen Bahar kitabından daha çok sevdim diyebilirim.İçindeki öyküler anlatsa roman olur cinsten.Başaralı bir öykücü olduğunu düşünüyorum.Nohut Oda da en sevdiğim öyküsü “Annemin Çadırı “ ve ”Kardeşim Handan “oldu benim için.Şans verin yazara pişman olmazsınız doyurucu tadı damağınızda kalacak öyküler.