·95 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Eylül 2018 20:22 yolda yürürken bir anda farkettiğin şeydir 'dönüşüm'. neden diye sorarsın içine, biz insanlar sürekli dönüşüyoruz, dönüşürken çok hızlı ve acımasızca harcıyoruz herkesi ve en acısı her şeyi. dönüşüm tüm acımasızlığı ile boy gösteriyor, daha iki üç yıl önceki halimi hatırlayamazken, üç gün önceki halimi hatırlayamaz hale nasıl geliyorum. dönüşüm kaçınılmazsa bile bazen yüzleşmesi hayli zor. zamanın geçiciliğini hatta göreceliliğini sana hatırlatan şey dönüşüm. kafka' nın uzun uzun ters dönmüş böceği tasvir etmesi boşuna değil. taşlar yerine oturuyor. bazen bir böcek bazen bir boşluk bazen bilmediğin bambaşka bir sürü şey, hepsinden biraz anladığın belki hepsinden biraz olduğun bir dünya. dönüşüyoruz ve bu gerçekten kaçamıyoruz