Güzeldi. Duygulu, sıcak, kültür ve mizah dolu, umutlu bir hikayeydi. Tersyüzü çok severek ve ağlayarak okumuştum. Onun kadar etkileyici değildi. Bu kötü demek değil. Hani ondaki vuruculuk yoktu. Yine de keyifliydi. İki karakter de çok ince yazılmıştı. Tabi Wilson gibi şahane insanların pek de sık rastlanmadığını biliyoruz. Sonuçta duygulu bir akşama geçirmek isteyenler şans verebilir.