Muhteşem bir hikaye..
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2018 34. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 19 Eylül 2018 18:20
(Spoiler vermiyorum) Epeydir beni boylesine tesiri altina alan kitap okumamistim.bir kitap bu kadar mi akici olur.ara ara Osmanlica kelimeler olmasına ragmen su gibi akip gitti.kisa bir roman olmasiyla da bi oturusta okunur. Olay örgüsü muhteşemmm..  Yanlis hatırlamıyorsam okuru bu kadar etkileyen, tepetaklak eden Kürk Mantolu Madonna vardi okuduklarim arasinda.Mutttlaakaaa okuyun!!
AcımakReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 202151,7bin okunma
··
15 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben de çok etkilenmiştim,Türk edebiyatının en etkileyici eserlerinden biri.