Kaç zamandır bu seriyi okuyacağım deyip erteliyordum. Nihayet başladım. Çok övülmüştü. Ben orta halli buldum. Çok daha iyi distopyalar okudum. İlginç bir dünya kurulmuş. Masalımsı karakterler eklenmiş. Gerisi her romanda olabilecek genel şeyler. Şaşırtıcı bir kurgusu yok. Ama neler olacak diye merak ettiriyor. Sadece yetişkinlerden çok gençlere ve hatta çocuklara hitap ediyor.