Oldpr

@Oldpr
7/10
·204 syf.··
2018 70. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 22 Eylül 2018 20:48
Oldukça güzel başlayan bir manga idi. Fazla uzun olması ve ortalarda biraz sıkması dışında güzeldi. Güzel bir roman havasındaydı. Romantizmi ve sonu da güzeldi. Hatta sonu epey iyi ve hüzünlüydü. İkinci kitapta neler olacağını merak ettirdi. Grup üyelerinin toplanma aşamasındaki bölümlerin havası da oldukça güzeldi.
Edebiyat
ソラニン 1 [Soranin 1]Inio Asano · 小学館 · 200534 okunma
·
131 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.