·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Eylül 2018 14:57 Yine Stefan Zweig ve yine müthiş bir psikolojik analiz...Ne söylenebilir ki Stefan Zweig okuyup da beğenmemek ve etkilenmemek mümkün olmasa gerek, elimden geldiğince ve ömrüm yettikçe bütün eserlerini okumak istiyorum.