·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Eylül 2018 19:21 Efsane bir kitap, severek okudum. Distopik düşünmeye ve sorgulamaya iten, bilim-kurgunun kitapla da olabileceğini gösteren bir eser. Yazarın kitap ismine karar verme aşaması çok hoşuma gitti.
Ayrıca birilerinin çöp toplaması, çocuk bakması gerekiyorsa birilerinin de çok okuması gereklidir. Okuyan insan başkalarını neden kitap okumuyorsun diye yargılamaz. Neden kitap okumuyorsun diye tavsiyede bulunur. Okumadıysanız size Fahrenheit 451’ i öneriyorum.