·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Eylül 2018 20:47 İlk kez kendi incelememi yapmadan önce diğer okurların ne dediğini, ne düşündüğünü merak ettim ve üzülerek söylüyorum ki süslü dillerle anlatıma, durumlara, yazarın yeni bir tarz buluşuna dizilen övgülere katılamadım. Güzel bir eser. O kültürde yaşamış bir genç ne kadar zikzaklı ilerlerse o kadarın bir tık fazlası tökezleyen bir gencin hayat hikayesini anlatıyor. Ancak ben kitaba dahil olamadım. Sayfaları çevirdikçe içine hapseden kitaplardan birini beklerken bittiğinde rahatladığım, vicdan azabından kurtulup son sayfaya ulaştığım bir kitap oldu.