Hayatımın çeyreğindeyim. Birçok kitaptan etkilenmiştim ama bu... bu bambaşka idi. Yalnızlığın bir dert olduğunu değil de bir ihtiyaç olduğunu ve bunu yaparken doğayla savaşmanın hiç de olmaması gereken saçma olay olduğunun göstergesiydi. Doğa ile savaşırsan karşılığı ağır ve sancılı oluyor.